🕐 لمحئہ فکریہ🕐

🕐 لمحئہ فکریہ🕐


😲 ڈرتا ہوں 😑 موت سے مگر مرنا ضرور ہے 😵  


😖 لرزتا ہوں 🥋 کفن سے مگر پہننا ضرور ہے 🥋


😞 ہو جاتا ہوں 😰 غمگین ⛩ جنازے کو 😥 دیکھ کر


😔 لیکن میرا ⛩ جنازہ بھی اٹھنا ضرور ہے 🤦‍♀ 


😒 ہوتی ہے بڑی ☃ کپکپی ⛰ قبروں کو دیکھ کر 👀


🤔 پر مدتوں اس ⛰ قبر میں رہنا ضرور ہے 😭


😑 موت کی 👼 آغوش میں جس دن ہمیں سونا ہوگا 😐 

🤦‍♀ نہ کوئی 🛏 تکیہ نا کوئی بچھونا ہو گا 🛏


🙏 ساتھ ہونگے ہمارے 📿 اعمال 

اور

🏜 قبرستان کا 🏝 چھوٹا سا کونا 


🕋 اللہ ہر 🍾 گناہ کی 👏 معافی مانگنے پر معاف کر دیتا ہے 🗣


☝ سوائے 🗣 غیبت اور 👅 چغلی کے


🕋 اللہ تب تک 👏 معاف نہیں فرماتا 🤷‍♀

جب تک 

👩 انسان خود اس سے 👏 معافی نہ مانگے 🤦‍♀ جس کی 👅 غیبت کی ہے 


👈 یہ ایک ایسا 🍾 گناہ ہے

👩  جس کی  وجہ سے 👨‍👩‍👧‍👦 لوگ 🗡کاٹ 🗡 کاٹ کر 🔥 جہنم میں 🎭 پھینکے جائیں گئے 


😭 پلیز 🙍 مجھے 👏 معاف کر دینا


🤷‍♀ اگر 👀 جانے 😵 انجانے میں 🙍 مجھ سے 🙍 آپکی 👅 غیبت ہو گئی ہو 


😭 پلیز 😭 پلیز 😭 پلیز 


🙍 اور اگر ہو سکے 


👈 تو یہ ✉ میسج سب کو بھیجو 📩


😇 یہ سوچ کر کہ 💁  آپ کو 👏 معافی مانگنے کا موقع ملا 


✋ آج کسی کو یہ 💁 میسج ✉ ضرور کرنا 📩


🙍 آپ کو 😇  اندازہ بھی نہیں ہو گا 


کہ آپ کی وجہ سے 🤔 کتنے 👨‍👩‍👧‍👦  لوگ 🕋 اللہ سے 🙅 توبہ کر لیں گئے.


☝انشاءاللہ  عزوجل☝


🕋 اللہ 🙍 ھمیں 😭 سچی 🙅 توبہ عطا فرمائے 😭


👋 آمین 👋

Comments